Iar să ieșim, dacă ne vor scoate ca pe niște pule proaste, la votare?!

Pecetea alegerilor anticipate stă pe fruntea fiecărui moldovean, ca o ștampilă a Satanei. Nimic de mirare, politica moldovenească a ajuns (așa împuțită, ca dohotul, cum este) să fie în centrul atenției. Politică de 2 bani peste tot: la radio, TV, în gazete… Nu o singură dată mi-am auzit semenii, de la mic la mare, polemizând înrăiți pe marginea porcăriilor pe care le debitează zilnic grangurii de pe Bâc, adică bâcii din capitală. Din păcate, anume bâcii, acest soi de indivizi care sunt capabili să-ți spună minciuni uitându-ți-se-n ochi fără a clipi, ne ornează viața de zi cu zi. Toate ecranele numai pe ei ni-i arată, iar numele lor, scrise cu litere de-o șchioapă, fac cap de afiș în mai toate gazetele.

Despre indivizii care urmăresc scopuri din cele mai meschine, profitând zilnic de naivitatea norodului, trebuie să se discute fără perdea. Atunci când moldoveanul din talpă – mulțumit de secole numai cu brânză de oi, mămăligă și vin – va spune lucrurilor pe nume, demascându-i din fașă pe bâcii parveniți de la conducere, iată atunci nu ne va mai puți a dohot.

Și eu, autorul, sunt ca tine, moldoveanule. Din această cauză mă și pălmuiesc pe mine însumi ori de câte ori îmi dau seama că mă acomodez, ca un dobitoc nesimțit, în ocolul meu strâmt, plin de bălegar. Am obosit să trăiesc ca un bou. Nu vreau să fiu berbec. Lumea copitatelor nu mă caracterizează. Iată de ce am să protestez, așa cum mă va duce mintea și capul, contra bâcilor care, dracul știe cum, au nimerit în fotoliile celea moi. Și parcă, în 2009, răcneau că vor schimbare…

Acum așa ne trebuie. Pentru că i-am votat cu ambele mâini, să suportăm consecințele. Iar să ieșim, dacă ne vor scoate ca pe niște pule proaste, la votare?! După 2 ani de anarhie, alegerile anticipate iar ne bat la ușă. Iată „principiile” și „valorile” țipălăilor de la putere, bleaghi.

Un gând despre “Iar să ieșim, dacă ne vor scoate ca pe niște pule proaste, la votare?!

Lasă un răspuns

