Domnule Filat, eu mă ofer!

Domnule Prim-ministru Vlad Filat,

Vă rog să mă înţelegeţi corect, căci Dumneavoastră sunteţi un fel de „om-stat” la noi. Eu vreau să Vă spun că mă ofer. Mă ofer acestui stat. Demult şi în repetate rânduri am luat această decizie, dar degeaba. Am o vârstă care nu-mi permite să prind muşte cu două mii de lei pe lună. Aşa că dacă mai încerc o dată să mă ofer Dumneavoastră şi primesc în schimb suma asta mizeră, atunci eu mă retrag din acest stat şi mă ofer pentru totdeauna unui alt stat, mai deştept şi mai bogat.

Am fost şi la surioara România, dar tare mult eu nu am încălzit locul acolo, căci Tovarăşul Boc mi-a dat şi Domnia Sa un şut în fund. Am fost şi la maica Moscova. E drept, maica s-a dovedit a fi mai darnică decât surioara, căci acolo am avut cel mai mare câştig din viaţa mea. Dar eu m-am săturat să spăl curul străinilor, aşa că eu am decis să vin în Patria mea dragă, Domnule Filat.

Cu drag şi mari aşteptări,

Al Dumneavoastră supus cetăţean.

Preluat de HotNews.md
4 gânduri despre “Domnule Filat, eu mă ofer!

Lasă un răspuns

