Eu sunt REFUTABEL

Am văzut în viaţa asta a mea oameni cu mult mai proşti decât mine. Cu un prost mai mult ori cu unul mai puţin, lumea va merge înainte: sămânţa omenească va scoate la iveală atâţia şi atâţia indivizi mai mult sau mai puţin proşti. Dar cine sunt eu? Sunt şi eu un om care se consideră deştept şi frumos, aşa cum o fac toate dobitoacele cu raţiune de pe planetă. În ochii altora oi fi fiind şi eu un prostănac şi jumătate care s-a scăpat la blog şi îşi etalează modesta materie cenuşie în văzul tuturor pidarilor ce au acces la Internet.

Multe bloguri am „răsfoit”, multe articole am înghiţit. Mi-a atras atenţia însă un tip căruia îi place să se refugieze într-un b(âr)log numit Irefutabel. Spre deosebire de acest Irefutabel, care pare a pretinde că ceea ce izvodeşte e de necombătut, eu las de la mine şi spun că mă numesc Refutabel. Mare potloagă trebuie să fii ca să pretinzi că deţii adevărul. În lumea asta sunt atâtea cozi de câine care îşi închipuie că ceea ce gândesc este irefutabel!… Ale mele crezuri sunt refutabele. Prefer să fiu prostul care îşi dă seama de prostia lui. Deocamdată atât!

3 gânduri despre “Eu sunt REFUTABEL

  1. Îmi place mult ce ai scris. Chiar mi-a adus un zâmbet pe faţă.
    Acum fără răutate sau critică, e doar o observaţie, eu ştiam că se spune irefutabil la ceea ce este de necombătut şi că vine de la franţuzescul irréfutable.
    Sau poate e sub formă de pamflet, caz în care îmi cer iertare pentru interveţia mea.
    La mai mult şi bine!

    Apreciază

Lasă un răspuns

